Kòm ou ka deja reyalize, nou gen yon emisyon radyo chak semèn ki ap viv chak vandredi a 3PM. Itilize BlogTalkRadio, ki montre Lè sa a, achiv ak podcast la pouse nan itun. Deyò nan bon jan kalite a odyo, BlogTalkRadio kontinye depase atant mwen.
As you rummage around the Internet for advice on podcasting, there's tons of information on software like Odas or Garageband yo devlope odyo ou a, jwè yo entegre nan sit ou, ekipman yo achte, ak Lè sa a, ou gen fumble nan enskri ak telechaje chak podcast sou itun. Sa a se tout fason twòp travay pou ekip nou an ... Se konsa BlogTalkRadio se solisyon an pafè.
Avèk BlogTalkRadio, tout sa nou bezwen se yon bon mikwofòn ak Skype to connect with guests… you actually don't even need those, you could just dial in with your phone and you're ready to go! BlogTalkRadio is releasing a new switchboard, allowing you to easily manage your show, your guests, and additional audio to bring in. Additionally, BTR allows you to integrate your show with Facebook and Twitter so that show announcements are automatically sent out leading up to the show (awesome feature).
Kòm yon montre B2B, estrateji nou an se byen diferan de montre konsomatè ki gen rapò:
- Nou pa apre gwo kantite koute ... nou vle grandi yon odyans Tanporèman nich nan maketing ak endistri pwofesyonèl yo.
- We are pursuing marketing and technology leaders to connect with on the show. It's not simply a tactic to have big names on the show for more listeners, it's also a strategy to ensure that our names are consistently mentioned in those same circles.
- We are pursuing marketing professionals that work at major corporations. In other words, we are targeting potential clients to be on the show! This may sound sinister, but it absolutely works. We're going to continue to bring market leaders and Fortune 500 companies on the show. They'll be valued both by the listeners as well as offer us the opportunity to introduce what we do to them.
- Since podcasting isn't easy, many authors, bloggers, and industry leaders will jump at the opportunity to be on a show. There's not as many podcasts out there as there are blogs… so the chance to be heard is much higher. It's in their best interest (and yours) to get on those shows.
That said… we don't drag someone on the show to hard-sell them. We provide them an audience to promote themselves, their company and their strategy as well as offer some advice or conversation regarding it. If the guest appreciates our feedback, there's always an opportunity to continue the relationship offline.
Nou idantifye sib pou Podcast la pa:
- Bay yon fòm kontak sou blog nou an. Pwofesyonèl relasyon piblik kontakte nou chak jou ak anplasman - anpil nan yo se gwo opòtinite pou montre la.
- Jwenn blogueurs nan rechèch blog, PostRank ak Technorati ki pale sou menm sijè yo.
- Jwenn Podcasters lòt sou pwogram tankou itun ak Pikeur.
- Jwenn otè sou liv ki fèk lage sou sijè nou pale yo. Otè yo toujou ap eseye jwenn pawòl Bondye a soti nan liv yo ak Podcasts bay yon gwo opòtinite. Pifò otè yo pral sote nan opòtinite a. Jwenn sit yo epi konekte avèk yo.
Ankouraje montre nan pa entegre emisyon radyo a nan blog ou a and social pages. Podcasts offer a great opportunity for people to both work and listen… something a blog doesn't offer. Tande se tou yon gwo etap soti nan lekti ... depi ou tande ton yo nan vwa a. Li ka ede koute ou yo bati konfyans avèk ou pi vit.